simone-in-nieuw-zeeland.reismee.nl

Op Weg naar Rotorua

De eerste drie dagen in Auckland zitten erop, vandaag reis ik door naar Rotorua en vanaf daar door naar Lake Okareka waar ik de komende 2,5e maand zal blijven. Mijn dagen in Auckland heb ik doorgebracht met Peter en Tobias, twee Zweedse jongens die hier met dezelfde organisatie gaan werken. Gisteren zijn we met z’n drieën naar de Auckland Zoo geweest en uit eten gegaan. Eergisteren zijn we ‘s avonds samen met Natalia en Rachel van INTERNeX wezen mini golfen en hebben we pizza gegeten. Bijzonder dat je het zo leuk met elkaar kan hebben ook al ken je elkaar pas 2 dagen. Nu zit ik in de bus, op weg naar het volgende avontuur.

Reacties

Reacties

Ernie

Hey.
Veel plezier !!!
Leuk om je reis zo te volgen.

Cato

Hoi!
Wat super leuk om je reis zo te kunnen volgen! Fijn dat je dagen in Auckland zo leuk was en ik ben benieuwd naar de aankomende blogs!

xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active