simone-in-nieuw-zeeland.reismee.nl

Een Onverwachte Wending

Daar zat ik dan, in m’n kamer op de boerderij van Horse Trekking Lake Okareka. In het huis zaten nog 3 andere meisjes, allemaal ongeveer 24 jaar oud. Vrijwel meteen had ik een onprettig gevoel over deze plek. Mijn gastvrouw was niet echt aardig en vooral bezig met haar business. De andere meisjes vertelden me dat als je iets fout doet ze boos zou worden. In de ochtend ging ik mee met de meisjes naar de paarden. De paarden waren leuk, maar alle regeltjes waar we ons van de gastvrouw aan moesten houden niet. De derde dag mocht ik mee op tocht en de omgeving was echt prachtig, maar zodra het rijden voorbij was was het ook gedaan met het plezier. Ik dacht dat ik in een familie terecht zou komen die ik zou helpen met de boerderij, hier werd ik alleen maar gebruikt voor de klusjes die de gastvrouw zelf niet wilde doen. Gisteren was mijn tweede tocht en die ging al helemaal mis. Het paard van de gastvrouw sloeg op hol en uiteindelijk zat alleen ik nog, ook de toeristen lagen op de grond want alle andere paarden waren ook op hol geslagen. Dit zorgde wel voor een grappig verhaal toen ik de andere meisjes vertelde wat er was gebeurd, maar m’n gastvrouw heeft mij geen een keer gevraagd of het wel goed ging met mij, terwijl ik toch ook behoorlijk geschrokken was. Gisteren heb ik in de ochtend mijn gastvrouw verteld hoe ik me voelde en dat ik hier niet wil blijven, zij wilde me dan het liefst zo snel mogelijk weg hebben, dus ik vertrek vandaag naar Rotorua. Totdat ik een nieuwe plaatsing krijg zal ik wat reizen, eerst ga in naar Rotorua en daarna waarschijnlijk naar Tauranga. Hopelijk zal alles vanaf nu beter worden, maar hier weggaan is wel een opluchting.

Reacties

Reacties

Jan en Janneke

Tjonge, dat is ook niet leuk. Hopelijk wordt het nu beter voor je!!
Succes!

Simone Bontan

Tja, kan gebeuren! Gelukkig helpt m’n organisatie overal goed mee dus alles komt wel in orde weer.

Michiel en Arlien

Niet fijn voor je! Hopelijk vinden ze snel een andere plek voor je!

Jacob Vlaanderen

Dat is niet leuk zo'n start. Maar het komt goed zei mijn moeder altijd. Het kan nu alleen maar beter worden.
Alle suc6 toegewenst.

Jacob en Viktorija

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active