simone-in-nieuw-zeeland.reismee.nl

Dagen in Rotorua

Toen was in ik Rotorua, in een hostel met allemaal onbekenden. Mijn hostel heette Funky Green Voyager, een echt hippie hostel waar zo veel mogelijk op een groene manier werd gedaan. Ik sliep op een kamer van 4, onder mij sliep een jongen die al 3 maanden in het hostel “woonde”, tegenover mij zat een Israëliër waar ik uiteindelijk best goed bevriend mee ben geworden. De sfeer in het hostel was heel goed en het voelde gelijk als thuis. In Rotorua ben ik naar Te Puia geweest, hier zijn meerdere geisers te zien en ook de kiwi vogel! Ook heb ik bijna 20km gelopen tijdens een tocht door het Redwoods bos en ben ik naar Lake Rotorua geweest waar ik langs het meer een prachtig pad heb gevolgd. Donderdag avond was er een nacht markt waar ik gezellig wat heb gegeten en m’n laatste avond ben ik met 2 vrienden naar de Hot ‘N’ Cold Springs geweest, de hoeveelheid sterren die te zien waren was ongelofelijk. Ondertussen heb ik ook al bijna weer een nieuwe werkplek, waarschijnlijk wordt het een koeienboerderij vlakbij Hamilton. Ondanks dat het wel elke dag 5 uur opstaan zal zijn klinken de mensen zo aardig dat ik het er wel voor over heb. Ik ben 5 nachten in Funky Green Voyager gebleven en ik kan met zekerheid zeggen dat het een van de leukste hostels is waar ik ooit ben geweest, als ik terugkom in Rotorua zal ik zeker daar weer heen gaan.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active