simone-in-nieuw-zeeland.reismee.nl

Een Nieuw (t)Huis

Toen was het tijd om naar een nieuwe boerderij te gaan, de koeienboerderij van Tarah en Andrew. Tarah haalde mij in Morrinsville op en bracht mij naar hun huis in Springsdale. Van alle soorten boerderijen had ik het minst verwacht dat ik op een melkveehouderij zou belanden, maar hier ben ik dan toch. Momenteel is er nog een ander meisje, Nicoline uit Denemarken, wiens taken ik uiteindelijk geheel zal overnemen, zij vertrekt morgen. De sfeer hier was gelijk goed. Ik word behandeld als een gezinslid en ik heb al bijna de hele familie ontmoet. Ik had hiervoor nog nooit een koe gemolken, dus dat was wel even wennen, maar volgens mij begin ik al aardig goed te worden. Er wordt 2x per dag gemolken, om 5:30 en 14:30. Het vroege opstaan gaat verrassend goed, maar ik mag ook vaak in de ochtend uitslapen. ‘s Middags heb ik meestal vrije tijd, soms help ik met een klusje dat gedaan moet worden. Al met al ben ik blij dat ik op deze plek ben beland en ik denk niet dat ik hier snel weg zal gaan.

Reacties

Reacties

Jacob Vlaanderen

Simone

Goed om te horen dat je nu op je plek bent. Geniet ervan en we horen graag nieuwe verhalen.
Het is daar zomer nu denk ik zo. Is het warm daar?

Groetjes

Jacob en Viktoria

Simone Bontan

Het is hier zomer, inderdaad. De meeste dagen is het droog. De temperaturen liggen tussen de 20 en 25 graden!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active