simone-in-nieuw-zeeland.reismee.nl

Terug van weggeweest

Een tijdje geen nieuw verhaal meer, de reden? Ik heb er simpelweg niet aan gedacht. Aan het leven hier op de boerderij is niet veel veranderd. Ondertussen zijn de stieren en bijna alle kalfjes weg, dus de hoeveelheid werk neemt langzaam af. Volgende maand zullen we overgaan op alleen ‘s ochtends melken, dus vanaf dan zal het nog rustiger worden. Tijdens kerst hadden we de hele familie over, en ondanks dat het niet mijn familie is, voelde ik me wel thuis. Met nieuwjaar hadden we een paar dagen vrij en zijn we met familie een paar dagen naar een vakantiehuisje aan de kust geweest. Goed om even bij te komen, want de vroege ochtenden zijn toch wel erg vermoeiend. Eind deze week hebben we weer een paar dagen vrij en dan zal ik naar de ouders van mijn gastvrouw in Tauranga gaan. Omdat ik het hier (nog steeds) erg naar m’n zin heb, heb ik mijn ticket verlengd. In plaats van5 maartvlieg ik nu22 maartterug naar huis. Rond20 februarizal mijn laatste dag op de boerderij zijn en daarna ga ik heel Nieuw-Zeeland rondtrekken. Hoe dat me zal afgaan krijgen jullie nog wel te horen, maar nu eerst even deze update over mijn leven hier.

Reacties

Reacties

Peter

Hi Simone,
En hoe gaat het nu met je??
Groetjes ?
Mirjam, Peter, Elodie,Luc

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active