simone-in-nieuw-zeeland.reismee.nl

Naar het Water

Toen was het tijd om naar de zee te gaan, ik belandde in Napier. Helaas kwam ik er daar pas achter dat de zee daar te ruig was om in te zwemmen. Toch heb ik een mooie strandwandeling kunnen maken, ben ik naar Ahuriri Park geweest, heb ik Bluff Hill beklommen en heb ik de gehele Marine Parade afgelopen. Ik was 4 nachten in Napier en dat bleek al snel te veel, maar als geluk bij ongeluk kwam er op mijn laatste avond een oude bekende uit Rotorua in het hostel, een Israëliër waarmee ik in Rotorua op dezelfde kamer had gezeten. Zo was de laatste avond misschien wel de leukste. De volgende ochtend vertrok ik naar Taupo, vanwaar ik morgen vertrek. Ook in dit hostel ontmoette ik een meisje die ik kende van Rotorua. Gisteren heb ik zo’n beetje de hele stad door gewandeld, ik ben naar de botanische tuin geweest, de hot springs en ben als laatste naar Lake Taup? gegaan, waar ik heerlijk even heb gezwommen. ‘s Avonds heb ik goed gebruik gemaakt van de hot tub die gratis te gebruiken is bij het hostel. Voor vandaag heb ik een mountain bike gehuurd. Ik ben eerst over een nogal gevaarlijk pad over de bergen naar de Huka Falls gefietst, een prachtige helblauwe waterval. Daarna ben ik door gegaan naar de Aratiatia dam en via Mt Tauhara terug naar Taup?. Een ijsje gegeten bij het meer en nu weer terug naar het hostel, tas inpakken en door naar een nieuwe boerderij, hopelijk is dit wel de perfecte plek.

Reacties

Reacties

Jacob

Klinkt fantastisch. Heel veel suc6 op de boerderij. Groetjes uit Lisabon. Jacob en Viktorija

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active